TIK TOK TÉ LIMITS. NO S'HI VAL TOT!

Adrià Fernàndez,

TIK TOK TÉ LIMITS. NO S'HI VAL TOT!


Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

En aquest Mirador han participat: Mia O., fundadora de VADEBÒ, agència de creadors en català; Sara Ayter, tiktoker d'èxit; i Héctor Latorre, professional de la persuasió i instructor d'habilitats socials; tot moderat per Àlex Marquina Domènech, cap de Relacions Públiques de 3Cat Corporatiu.

Mia Ortet ha explicat que va decidir crear Vadebò perquè va veure l'oportunitat de potenciar la imatge dels influencers catalans. Ortet ens ha explicat com, sempre que una marca els pregunta per influencers concrets, han d'analitzar la seva trajectòria i veure quins riscos comporta a curt i llarg termini la col·laboració amb aquests creadors de continguts. També ha comentat que veu un nitxo molt potent i molt bones oportunitats per als influencers catalans/es.

Per la seva part, Héctor Latorre ha començat la seva ponència ensenyant diferents casos polèmics que s'han fet virals els últims anys i com tots ells seguien un patró de buscar la provocació d'algú famós per tal d'aconseguir la màxima audiència possible. Latorre ha explicat que aquesta estratègia no és exitosa perquè molta d'aquesta audiència és efímera. Són gent que consumeixen un vídeo molts pocs segons i segueixen consumint altres. El més important i complex és saber captar l'atenció del públic i aconseguir temps de consum qualitatiu.

Finalment, Sara Ayter ens ha explicat la importància de crear comunitat i de fer sentir a la gent que et veu i que et segueix que pot tenir un tracte individual i proper, que forma part d'un grup on pot compartir i connectar amb altra gent. També ha comentat que per a ella sí que hi ha un límit a les xarxes socials i que l'ha de saber posar cada "tiktoker", ja que al principi sembla tot molt bonic, però s'ha de tocar de peus a terra i crear contingut de qualitat, creïble i que connecti amb les audiències que interessen.

No et perdis el següent Mirador el proper 30 de maig. Anirà sobre l'apassionant món del patrocini en esdeveniments esportius. Estigues atent/a a les nostres comunicacions per poder apuntar-te.

I recorda que si ets col·legiat/ada, tindràs preferència d'accés perquè a vegades aquests Miradors estan plens; a més de molts altres avantatges i reconeixement oficial com a professional del màrqueting i la comunicació. Et pots fer membre en aquest enllaç: https://lnkd.in/dq3XmMiN 

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies