Xerrada sobre el Negoci On-line de la Marca

Josep Espín,

Xerrada sobre el Negoci On-line de la Marca


Xerrada de Xavier Folguera "El Comerç Electrònic i el rol del publicitari davant del negoci online de la Marca" Dijous, 19 de març de 2015

Durant la xerrada networking de dijous 19 de març al restaurant Sagardi, Xavier Folguera (director de l’agència de publicitat ADVERTIS) va parlar sobre la situació actual de les agències i del rol del publicitari respecte l’e-commerce i el negoci on-line de les marques.

Va esmenar els nous conceptes de comunicació que deriven d’aquest canvi en la manera de “vendre” els productes i les diferències fonamentals entre el màrqueting digital i el màrqueting tradicional que afecten al comerç electrònic i a com s’hauria d’establir un nou model d’agència.

A partir d’exemples reals d’e-commerce de petites, mitjanes i grans empreses; juntament amb el relat d’una experiència pròpia, va destacar la importància del canvi de rols en una agència per part dels treballadors.

Una xerrada plena de noves idees i reflexions que va derivar en un torn de preguntes i participacions per part dels assistents, generant un petit debat.

Finalment al donar per acabat el col·loqui, es va fer una copa de vi i tapes per gentilesa de Sagardi.

LogoSagardi

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies