Una mirada al passat per parlar del futur

Palau Robert (Pg de Gràcia, 107)

Aquest esdeveniment ha vençut

Catalunya ha estat un referent internacional de talent i creativitat publicitària, que ha comptat amb professionals i agències de renom. Recentment Sàpiens, amb el suport de la Generalitat de Catalunya, ha editat el llibre “Història de la Publicitat de Catalunya” que recull els fets i dades més rellevants des dels orígens fins a l’actualitat.

El Col·legi i la Generalitat de Catalunya volem fer una mirada al passat per parlar del futur. Per això, et volem convidar a una trobada informal per recordar els principals trets més destacats de la història de la publicitat i parlar sobre les perspectives de futur del sector.


Amb la participació:


Jofre Llombart, secretari de Difusió de la Generalitat de Catalunya.

Oriol Duran, secretari de Mitjans de Comunicació de la Generalitat de Catalunya

Rosa Romà, degana del Col·legi del Màrqueting i la  Comunicació de Catalunya

Jordi  Creus, editor de l’editorial Sàpiens


Posteriorment es faran dues xerrades:

1 - Sobre el Principals trets del passat de la publicitat  amb Raül Gilabert, Vicepresident de l'Associació Empresarial de Publicitat i Carolina Serra, directora editorial de l’obra

2-  Sobre el Futur del sector publicitari amb Àlex Marquina, vicedegà de Relacions Públiques del Col·legi i Muntsa  Dachs, coautora del llibre.


Presenta l'acte Sergi Nebot, director de la Revista Control a Catalunya.

Per tancar l'acte amb un còctel/networking.



Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora


Afegir al calendari 2022-03-2819:00 2022-03-2821:00 Europe/Madrid Una mirada al passat per parlar del futur Palau Robert (Pg de Gràcia, 107)

Lloc

Palau Robert (Pg de Gràcia, 107)

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Barcelona, 25 de gener de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, l'Asociación Española de Anunciantes (aea) i SCOPEN, de la mà d'Ipsos, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, han presentat aquest matí al Reial Cercle Artístic de Barcelona, els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios Eficacia" en la comunicació comercial.

Modificar cookies