TWITCH: UNA OPCIÓ A CONSIDERAR EN L’ESTRATÈGIA DE MÀRQUETING DIGITAL.

Online via ZOOM

Aquest esdeveniment ha vençut

Dijous, 16 de setembre de 2021

De 14 a 16 h

ONLINE per plataforma ZOOM

 

Professor: Joan Castillo, Head of Digital en LEWIS Global Communications


Preu:

Membres Col·legi:     20 euros              No membres:              50 euros

Membres Col·legi en situació d'atur:    Gratuït (5 places  que s'atorgaran per ordre de petició, enviant un correu a jespin@mktcom.cat)


Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora


Afegir al calendari 2021-09-1614:00 2021-09-1616:00 Europe/Madrid TWITCH: UNA OPCIÓ A CONSIDERAR EN L’ESTRATÈGIA DE MÀRQUETING DIGITAL. Online via ZOOM

Lloc

Online via ZOOM

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies