#TopMarketing amb Zoopa | SuperContent: La tecnologia i la creativitat darrere dels nous formats que arrasaran el 2022

El HUB (Pallars, 108) i online via ZOOM

Aquest esdeveniment ha vençut

SuperContent. 

És imprescindible conèixer la nova generació de formats que dominaran el panorama aquest any. Aquests formats integren les últimes tecnologies a la seva proposta creativa. En aquesta sessió donarem les claus d'aquests supercontents a través de 5 casos reals d'èxit que il·lustren aquesta nova tendència.

SuperContent:La tecnologia i la creativitat darrere dels nous formats que arrasaran el 2022

Participaran:

Carles Ortet, fundador de ZOOPA

Dani Ebo, director creatiu de ZOOPA

Martin Felitti, project leader de ZOOPA

Xavier Mira, social media specialist and cntent creator de ZOOPA



Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora


Afegir al calendari 2022-02-1709:30 2022-02-1711:00 Europe/Madrid #TopMarketing amb Zoopa | SuperContent: La tecnologia i la creativitat darrere dels nous formats que arrasaran el 2022 El HUB (Pallars, 108) i online via ZOOM

Lloc

El HUB (Pallars, 108) i online via ZOOM

Etiquetes

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies