SOCIAL ADS, els Reis del Performance

Barcelona School of Creativity (Pallars, 65, nau 4. 08018 Barcelona)

Aquest esdeveniment ha vençut

Les xarxes socials van obrir un nou canal de comunicació amb els usuaris generant noves formes d’interactuar de manera ràpida, econòmica i efectiva. Però el Social Ads té les seves particularitats i cada plataforma les seves regles de joc.

 En aquest curs veurem com ha evolucionat l’ecosistema publicitari, parlarem sobre l’estratègia al màrqueting digital, recorrerem les principals plataformes (Facebook & Instagram, Google & YouTube, Twitter, LinkedIn, Snapchat, Tik Tok, Pinterest i Vk) per descobrir quin tipus de publicitat es pot fer i els seus beneficis i acabarem veient eines d'automatització per escalar la publicitat en xarxes.

Un curs sempre indispensable, i més ara amb la situació que estem vivint!

Preu:

Membres Col·legi: 20 euros

No membres: 50 euros

Important mesures anti COVID: Aforament limitat, Obligatori ús de la mascareta durant tota la sessió


Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora


Afegir al calendari 2020-09-2914:00 2020-09-2916:00 Europe/Madrid SOCIAL ADS, els Reis del Performance Barcelona School of Creativity (Pallars, 65, nau 4. 08018 Barcelona)

Lloc

Barcelona School of Creativity (Pallars, 65, nau 4. 08018 Barcelona)

Etiquetes

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies