REPUTACIÓ DIGITAL Prevenció i solució del risc reputacional

El HUB (Pallars, 108) i online via ZOOM

Aquest esdeveniment ha vençut

Estem vivint uns moments en què tant les empreses com les persones tenen l'obligació de posicionar-se sobre temes socials. En aquest sentit, és necessari saber com actuar en cas de crisi reputacional i saber com treballar la nostra identitat digital. Per això, hem de tenir en compte que la gestió de la reputació i la identitat digital comença per la prevenció per evitar apostar per la reputació un cop s'ha iniciat el problema.

De tot això en parlarem amb 202 Digital Reputation, consultoria reputacional, amb la seva cofundadora i COO, Carlota Gatius, i el responsable del departament legal, Tomas Soria.





Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora


Afegir al calendari 2022-02-1009:30 2022-02-1011:00 Europe/Madrid REPUTACIÓ DIGITAL Prevenció i solució del risc reputacional El HUB (Pallars, 108) i online via ZOOM

Lloc

El HUB (Pallars, 108) i online via ZOOM

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Barcelona, 25 de gener de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, l'Asociación Española de Anunciantes (aea) i SCOPEN, de la mà d'Ipsos, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, han presentat aquest matí al Reial Cercle Artístic de Barcelona, els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios Eficacia" en la comunicació comercial.

Modificar cookies