PRESENTACIÓ DEL 1R ESTUDI DE TENDÈNCIES DEL MÀRQUETING I LA COMUNICACIÓ A CATALUNYA

El HUB, c. Pallars, 108

Aquest esdeveniment ha vençut

PRESENTACIÓ DEL 1R ESTUDI DE TENDÈNCIES DEL MÀRQUETING I LA COMUNICACIÓ A CATALUNYA

Situació i perspectives del sector del màrqueting i comunicacióVisió de les marques i de les agènciesPrevisions de recuperació de les inversionsExpectatives de contractació laboralPresent i futur del teletreballUna oportunitat única per conèixer les principals conclusions de la situació del màrqueting i la comunicació a Catalunya a través de les valoracions de professionals directius del sector. 

Presentació de l'estudi.

Rosa RomàDegana del Col·legi

 Jordi TorrentsCEO de Collaborabrands  

09.30 h Presentació Estudi

10.15 h: Debat i reflexions sobre els resultats de l'estudi. 

11.00 h: Tancament. Presencial i Online


Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora


Afegir al calendari 2021-09-3009:30 2021-09-3011:00 Europe/Madrid PRESENTACIÓ DEL 1R ESTUDI DE TENDÈNCIES DEL MÀRQUETING I LA COMUNICACIÓ A CATALUNYA El HUB, c. Pallars, 108

Lloc

El HUB, c. Pallars, 108

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Barcelona, 25 de gener de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, l'Asociación Española de Anunciantes (aea) i SCOPEN, de la mà d'Ipsos, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, han presentat aquest matí al Reial Cercle Artístic de Barcelona, els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios Eficacia" en la comunicació comercial.

Modificar cookies