Posicionament activista o postureig actiu?

Sessió online i presencial El Hub (c. Pallars, 108)

Aquest esdeveniment ha vençut

Posicionament activista o postureig actiu?

A càrrec de Gabriel García de Oro, Executive Creative Director & Strategy Advisor d'Ogilvy Barcelona

És com si el propòsit, el posicionament en causes socials o l’activisme en si mateix, s’haguessin convertit, de tant anomenar-los, en un bé de consum més. Moltes companyies, arrossegades tant per les tendències, el políticament correcte o, inclús, saberuts estudis que proclamen que “una marca amb una causa ven més”, s’han llençat a l’activisme. Malgrat tot, en aquest llençar-se, molts han trobat reaccions contràries als seus plans, resistències als seus missatges, perquè, simplement, la gent (millor parlar de gent, de persones, d’éssers humans que de target, consumidors o clients, no?), no s’ho creu. I és que l’honestedat està en el centre de tot activisme. Crear és creure. I a l’inrevés. Si no ens ho creiem, si les marques no estan disposades a, perquè no?, perdre diners en aquest objectiu en el que s’embarquen… si, inclús, no pots demostrar que per als teus empleats això també és així… si no succeeix això, diem que és millor romandre callat i apartar-se, deixar als que creuen que creïn un futur diferent al present que tenim.




Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora


Afegir al calendari 2021-11-2509:30 2021-11-2510:30 Europe/Madrid Posicionament activista o postureig actiu? Sessió online i presencial El Hub (c. Pallars, 108)

Lloc

Sessió online i presencial El Hub (c. Pallars, 108)

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies