Posicionament activista o postureig actiu?

Sessió online i presencial El Hub (c. Pallars, 108)

Aquest esdeveniment ha vençut

Posicionament activista o postureig actiu?

A càrrec de Gabriel García de Oro, Executive Creative Director & Strategy Advisor d'Ogilvy Barcelona

És com si el propòsit, el posicionament en causes socials o l’activisme en si mateix, s’haguessin convertit, de tant anomenar-los, en un bé de consum més. Moltes companyies, arrossegades tant per les tendències, el políticament correcte o, inclús, saberuts estudis que proclamen que “una marca amb una causa ven més”, s’han llençat a l’activisme. Malgrat tot, en aquest llençar-se, molts han trobat reaccions contràries als seus plans, resistències als seus missatges, perquè, simplement, la gent (millor parlar de gent, de persones, d’éssers humans que de target, consumidors o clients, no?), no s’ho creu. I és que l’honestedat està en el centre de tot activisme. Crear és creure. I a l’inrevés. Si no ens ho creiem, si les marques no estan disposades a, perquè no?, perdre diners en aquest objectiu en el que s’embarquen… si, inclús, no pots demostrar que per als teus empleats això també és així… si no succeeix això, diem que és millor romandre callat i apartar-se, deixar als que creuen que creïn un futur diferent al present que tenim.




Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora


Afegir al calendari 2021-11-2509:30 2021-11-2510:30 Europe/Madrid Posicionament activista o postureig actiu? Sessió online i presencial El Hub (c. Pallars, 108)

Lloc

Sessió online i presencial El Hub (c. Pallars, 108)

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Barcelona, 25 de gener de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, l'Asociación Española de Anunciantes (aea) i SCOPEN, de la mà d'Ipsos, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, han presentat aquest matí al Reial Cercle Artístic de Barcelona, els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios Eficacia" en la comunicació comercial.

Modificar cookies