Planificació en mitjans digitals.

Curs online a través de ZOOM

Aquest esdeveniment ha vençut

L'objectiu del curs és explicar com es treballa en l'estratègia, planificació, execució, medició i seguiment d'un pla de mitjans digitals. Per a fer-ho, en el curs s'ensenyarà els diferents tipus d'objectius que es poden treballar amb un pla de mitjans digitals, com es poden definir les audiències que es vol impactar, la varietat de formats publicitaris que es pot utilitzar, els models de compra que existeixen en el mercat, les tecnologies que s'utilitzen per a la distribució i medició de la publicitat digital, quins indicadors són els meus adequats per mesurar cada tipus d'objectiu i la importància d'entendre què i com s'està medint cada acció de l'usuari digital, per poder interpretar millor les dades i aconseguir maximitzar el resultat.


Professora: Marta Catasús,

Preu:

Membres Col·legi: 20 euros

No membres: 50 euros

 



Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora


Afegir al calendari 2020-10-2714:00 2020-10-2716:00 Europe/Madrid Planificació en mitjans digitals. Curs online a través de ZOOM Josep Espín jespin@mktcom.cat

Lloc

Curs online a través de ZOOM

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Barcelona, 25 de gener de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, l'Asociación Española de Anunciantes (aea) i SCOPEN, de la mà d'Ipsos, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, han presentat aquest matí al Reial Cercle Artístic de Barcelona, els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios Eficacia" en la comunicació comercial.

Modificar cookies