On està la meva campanya de màrqueting digital? Raons per a entendre, i ràpid, com treure-li partit a això del Customer Journey.

El HUB (c. Pallars, 108. Edifici Aticco)

Aquest esdeveniment ha vençut

On està la meva campanya de màrqueting digital? Raons per a entendre, i ràpid, com treure-li partit a això del Customer Journey.

A càrrec de:

Josep Tribó, SVP de AcuityAds per a EMEA i LATAM, és el responsable del negoci d'aquesta multinacional d'origen canadenc en més de 10 països. Fundador d’ Adman Media en 2011, empresa catalana adquirida fa 3 anys per AcuityAds, és un dels principals referents en màrqueting digital i publicitat online de l'ecosistema tecnològic del nostre país.

Mentor des de fa 13 anys en SeedRocket, la iniciativa de referència a Espanya per a emprenedors amb base tecnològica, ha vist passar desenes de projectes i iniciatives que tenien un mateix denominador comú: necessiten arribar al client de manera efectiva.

Per a Josep, el major repte del màrqueting digital no és només tecnològic, sinó també humà. Els professionals del màrqueting poden ara, amb poc coneixement tècnic, crear i optimitzar les seves campanyes publicitàries en els mitjans digitals.



Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora


Afegir al calendari 2021-06-1009:30 2021-06-1010:30 Europe/Madrid On està la meva campanya de màrqueting digital? Raons per a entendre, i ràpid, com treure-li partit a això del Customer Journey. El HUB (c. Pallars, 108. Edifici Aticco)

Lloc

El HUB (c. Pallars, 108. Edifici Aticco)

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Barcelona, 25 de gener de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, l'Asociación Española de Anunciantes (aea) i SCOPEN, de la mà d'Ipsos, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, han presentat aquest matí al Reial Cercle Artístic de Barcelona, els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios Eficacia" en la comunicació comercial.

Modificar cookies