L’art de la seducció: del Branded al Content

Gran Via de les Corts Catalanes, 672

Aquest esdeveniment ha vençut

CONTINGUT DEL CURS
En un extraordinari viatge per algunes de les obres més emblemàtiques i reconegudes de la Història, expliquem què és el branded content i com evolucionar del Branded al Content. Però aquesta aventura va més enllà. Ens convertirem en els propis artistes, creadors d’històries, per descobrir les claus que ens permetran pintar el nostre propi llenç en blanc i, lògicament, respondre a una pregunta tan senzilla com complexa: com convenço a algú per impulsar un projecte de branded content? En definitiva, com podem seduir a clients, mitjans i audiència?


PROFESSOR

Alejandro Teodoro, director de Brandslab (branded content, accions especials i projectes estratègics) a Godo Strategies.

Assessor de comunicació i màrqueting estratègic amb més de DEU anys d’experiència en la gestió de pimes i empreses multinacionals, treballant tant a l’agència com al client final. Ha definit i realitzat alguns plans de comunicació i màrqueting (fora de línia i en línia) a nivell local i global. Formador i conferenciant en universitats, escoles de negocis i empreses en àrees com l’oratòria i la comunicació eficaç, el branded content i tècniques de venda.


Preu

Membres Col·legi 20 €

No membres 50 €

Per confirmar la plaça s'ha de fer pagament al c/c  Banc de Sabadell: ES42 0081 0193 8100 0119 0020. Recorda indicar el teu nom


Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora


Afegir al calendari 2019-11-1214:00 2019-11-1216:00 Europe/Madrid L’art de la seducció: del Branded al Content Barcelona Josep Espin jespin@colpublirp.com

Lloc

Gran Via de les Corts Catalanes, 672 , Gran Via de les Corts Catalanes, 672

Ponent

Josep Espin

Etiquetes

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Barcelona, 25 de gener de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, l'Asociación Española de Anunciantes (aea) i SCOPEN, de la mà d'Ipsos, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, han presentat aquest matí al Reial Cercle Artístic de Barcelona, els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios Eficacia" en la comunicació comercial.

Modificar cookies