ELECCIONS FC BARCELONA COMUNICACIÓ I ESTRATÈGIA ELECTORAL EXPLICADA PER LES TRES CANDIDATURES

El HUB (c. Pallars, 108. Edifici Aticco)

Aquest esdeveniment ha vençut

Aquest Mirador serà la primera activitat d'EL HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.


Debat amb els responsables de campanya de les  tres candidatures que es van presentar al Barça:


Maite Laporta, coordinadora general de la campanya "Estimem el Barça" de Joan Laporta.

Arnau Grinyó, responsable d'estratègia digital de la candidatura "Sí al futur" de Victor Font.

Ramon Artigas, cap de comunicació de la candidatura "Fidels al Barça" de Toni Freixa.

La sessió estarà moderada per Marc Elena, vicedegà de publicitat del Col·legi i Founder & CEO d'Adsmurai



 


Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora


Afegir al calendari 2021-04-2909:30 2021-04-2911:00 Europe/Madrid ELECCIONS FC BARCELONA COMUNICACIÓ I ESTRATÈGIA ELECTORAL EXPLICADA PER LES TRES CANDIDATURES El HUB (c. Pallars, 108. Edifici Aticco)

Lloc

El HUB (c. Pallars, 108. Edifici Aticco)

Etiquetes

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies