El Mirador Indiscret: LES STARTUPS, FAN CORRECTAMENT LA SEVA COMUNICACIÓ?

Palau Robert (Pg de Gràcia, 107)

Aquest esdeveniment ha vençut

Des de fa temps les startups estan en boca de qualsevol sector en l'àmbit empresarial. Catalunya és reconeguda per l'impuls del seu caràcter emprenedor situant Barcelona com a ciutat referent a nivell internacional. Els emprenedors tenen un reconeixement global per la seva empenta, valentia i aposta per generar nous projectes, i alguns d'ells aconsegueixen crear models empresarials d'èxit. Però, i la seva comunicació i el seu màrqueting, els plantegen de manera correcta? Quines estratègies segueixen normalment per aconseguir els seus objectius? Quina importància donen a la comunicació i al màrqueting a nivell de pressupost?En aquest Mirador Indiscret volem aprofundir sobre com les startups defineixen i desenvolupen les seves estratègies de màrqueting i comunicació. I ho farem amb Quino Fernández, director d'AticcoLab, Felipe Ojeda, CEO i Cofundador de Refruiting i Claudia Giraldo, General Manager, Founder Public Relations Senior Advisor a Bambu PR, en una sessió moderada per Marc Elena, vicedegà de Publicitat del Col·legi i Founder & CEO d'Adsmurai.


Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora


Afegir al calendari 2021-11-1109:00 2021-11-1111:00 Europe/Madrid El Mirador Indiscret: LES STARTUPS, FAN CORRECTAMENT LA SEVA COMUNICACIÓ? Palau Robert (Pg de Gràcia, 107)

Lloc

Palau Robert (Pg de Gràcia, 107)

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies