El Blockchain en el màrqueting digital i les seves aplicacions

Gran Via de les Corts Catalanes, 672 (CREC Coworking)

Aquest esdeveniment ha vençut

DESCRIPCIÓ DEL CURS

De veritat saps com funciona el Blockchain

Sens dubte és una de les terminologies més de moda dels darrers anys, però coneixes realment què és i quines aplicacions té en el màrqueting digital? 

Amb les criptomonedes passa el mateix, tothom en parla però molt poca gent sap realment què són i com funcionen. 

Amb aquest curs pràctic d'introducció, coneixeràs a fons aquests conceptes, de la mà d'un dels millors professionals en aquesta matèria.


PROFESSOR

Victor Garcia-Font es va llicenciar en enginyeria informàtica per la UPC el 2005 i es va doctorar en l'especialitat de seguretat de la informació el 2017 per la UOC. Actualment és professor de la UOC i de la UAB, on principalment imparteix cursos sobre seguretat informàtica, criptomonedes i blockchain.




Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora


Afegir al calendari 2020-01-2114:00 2020-01-2116:00 Europe/Madrid El Blockchain en el màrqueting digital i les seves aplicacions Gran Via de les Corts Catalanes, 672 (CREC Coworking)

Lloc

Gran Via de les Corts Catalanes, 672 (CREC Coworking)

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Barcelona, 25 de gener de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, l'Asociación Española de Anunciantes (aea) i SCOPEN, de la mà d'Ipsos, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, han presentat aquest matí al Reial Cercle Artístic de Barcelona, els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios Eficacia" en la comunicació comercial.

Modificar cookies