Cookiless, metavers i realitat augmentada

El HUB (Pallars, 108) i online via ZOOM

Aquest esdeveniment ha vençut

Cookieless, Metavers i Realitat Augmentada: tendències del marketing digital del futur


Amb la participació de:

- Guille Bernat, Chief Strategy Officer, Adsmurai

- Xavi Marín, New Business Strategist, Adsmurai

- Jordi Isern. Creative Lab, Adsmurai


Presencial i online via Zoom



Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora


Afegir al calendari 2022-03-2409:30 2022-03-2411:00 Europe/Madrid Cookiless, metavers i realitat augmentada El HUB (Pallars, 108) i online via ZOOM

Lloc

El HUB (Pallars, 108) i online via ZOOM

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies