COM HORRORITZAR A LA BURGESIA (MANUAL D'ÚS PER A COPYS)

Gran Via de les Corts Catalanes, 672

Aquest esdeveniment ha vençut

PROFESSOR

Gabriel de Medeiros Silveira, director creatiu executiu a Evil Love. Escriptor i guitarrista de Chicha Amazónica. Porta més de 15 anys d’experiència entre Espanya i el Brasil, país del qual procedeix. Ha treballat per a grans marques, però prefereix les petites. Confia més en el carrer que en els power points.


TOTS ELS DETALLS 

Data:  Dimarts, 22 d'octubre de 2019
Hora: de 14 a 16 h
Lloc: Crec Coworking (Gran Via Corts Catalanes, 672)
Places limitades: 35, per ordre d'inscripció.
Preus: Membres (Col·legiats i afiliats): 20 € - No membres: 50 €
Diploma: Els assistents al curs obtindran un diploma personalitzat i signat per la Degana del Col·legi com a reconeixement als continguts adquirits.


Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora


Afegir al calendari 2019-10-2214:00 2019-10-2216:00 Europe/Madrid COM HORRORITZAR A LA BURGESIA (MANUAL D'ÚS PER A COPYS) Barcelona Josep Espin jespin@colpublirp.com

Lloc

Gran Via de les Corts Catalanes, 672 , Gran Via de les Corts Catalanes, 672

Ponent

Josep Espin

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Barcelona, 25 de gener de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, l'Asociación Española de Anunciantes (aea) i SCOPEN, de la mà d'Ipsos, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, han presentat aquest matí al Reial Cercle Artístic de Barcelona, els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios Eficacia" en la comunicació comercial.

Modificar cookies