COM INFLUEIX LA COMUNICACIÓ EN LES DECISIONS DE COMPRA ONLINE?

Presencial El HUB (c. Pallars, 108) i via Zoom

Aquest esdeveniment ha vençut

És inqüestionable que l'eCommerce des de fa temps mostra una evolució sense límit. Amb la pandèmia aquest fet s'ha accelerat de manera exponencial, però ja era notori abans i ho continuarà sent després. 

La influència de la comunicació en les nostres compres online també és indiscutible, per això amb aquest estudi no pretenem aprofundir en informació que ja coneixem per altres estudis, com els sectors o productes més comprats; sinó que volem conèixer com hem de dirigir la comunicació per tal de ser més eficient: quins són els missatges rellevants per promoure la compra online o offline, en quins canals hem de tenir presència, quins són els criteris que ens diferenciaran respecte a altres botigues online...

9.30 h: Presentació de l'estudi amb Rosa Romà, degana del Col·legi i Ramon Montanera, Market Intelligence Director a Elogia 

10.15 h:  Debat i reflexions sobre l'estudi 

11 h: Tancament




Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora


Afegir al calendari 2021-12-1509:30 2021-12-1511:00 Europe/Madrid COM INFLUEIX LA COMUNICACIÓ EN LES DECISIONS DE COMPRA ONLINE? Presencial El HUB (c. Pallars, 108) i via Zoom

Lloc

Presencial El HUB (c. Pallars, 108) i via Zoom

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Barcelona, 25 de gener de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, l'Asociación Española de Anunciantes (aea) i SCOPEN, de la mà d'Ipsos, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, han presentat aquest matí al Reial Cercle Artístic de Barcelona, els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios Eficacia" en la comunicació comercial.

Modificar cookies