COM FER FRONT AL FRAU PUBLICITARI ALS MITJANS DIGITALS?

CREC (Gran Via de les Corts Catalanes, 672)

Aquest esdeveniment ha vençut

Professor: David Lahoz Martín, Lead Product Strategist aTappx,plataforma programàtica per mòbil  & OTT/CTV. Té la seva pròpiaconsultoria on ajuda a les marques i mitjans en la definició de les sevesestratègies de publicitat a mitjans, implementació tàctica de les campanyes ila mesura de l’èxit de les inversions. Amb més de 23 anys d’experiència alsector anteriorment va ser Chief Client Officer a Carat España, Digital MediaDirector a ZenithOptimedia entre d’altres agències.

És professor a The Valley Digital Business School i Foxize School.


Data:  dijous, 3, d'octubre de 2019

Hora:de 14 a 16 h

Lloc: CREC (Gran Via de les Corts Catalanes, 672)

Places limitades per ordre d'inscripció.


Preus: Membres(Col·legiats i afiliats): 20 € - No membres: 50 €


Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora


Afegir al calendari 2019-10-0314:00 2019-10-0316:00 Europe/Madrid COM FER FRONT AL FRAU PUBLICITARI ALS MITJANS DIGITALS? Barcelona Josep Espín jespin@colpublirp.com

Lloc

CREC (Gran Via de les Corts Catalanes, 672) , Gran Via de les Corts Catalanes, 672

Ponent

Josep Espín

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies