TRENCANT MITES SOBRE LA PUBLICITAT PROGRAMÀTICA

Col·legi de l'Advocacia de Barcelona

Aquest esdeveniment ha vençut

DIRIGIT A 
Professionals d'agències, agències de mitjans, departaments de màrqueting/publicitat/comunicació d'anunciants, mitjans de comunicació, professionals de proveïdors de serveis tecnològics, start-ups, consultors, freelancers, joves professionals...

OBJECTIUS DE CURS
Curs pràctic sobre la compravenda de la publicitat programàtica.
- Entendre els fonaments i funcionament de la compra programàtica.
- Saber quan i com aplicar el model programàtic.
- Entendre l'ecosistema programàtic i els seus principals actors.
- Conèixer en detall els DSP, SSP i DMP.
- Models d'atribució i la rellevància del data.
- Exemples pràctics per entendre el funcionament real.

PROFESSORA
Mónica Gómez, Amplifi Barcelona Digital Director. Grau en Multimèdia per la UOC, té àmplia experiència en màrqueting digital. Des de l’any 2016 és la responsable de la unitat programàtica de Dentsu Aegis a Barcelona.

TOTS ELS DETALLS 
Data: dilluns, 3 de juny de 2019 
Hora: de 14 a 16 h
Lloc: Sala 65 de l'ICAB (Mallorca, 283. Barcelona) 
Places limitades: 40, per ordre d'inscripció. 
Preus: Membres (Col·legiats i afiliats): 20 € - No membres: 50 €
Diploma: Els assistents al curs obtindran un diploma personalitzat i signat per la Degana del Col·legi com a reconeixement als continguts adquirits.


Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora


Afegir al calendari 2019-06-0314:00 2019-06-0316:00 Europe/Madrid TRENCANT MITES SOBRE LA PUBLICITAT PROGRAMÀTICA Barcelona Josep Espín jespin@colpublirp.com

Lloc

Col·legi de l'Advocacia de Barcelona , Carrer de Mallorca, 283

Ponent

Josep Espín

Etiquetes

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Barcelona, 25 de gener de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, l'Asociación Española de Anunciantes (aea) i SCOPEN, de la mà d'Ipsos, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, han presentat aquest matí al Reial Cercle Artístic de Barcelona, els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios Eficacia" en la comunicació comercial.

Modificar cookies