"Nous comportaments socials i tendències en màrqueting i comunicació pel 2019"

Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107)

Aquest esdeveniment ha vençut

El pròxim 22 de febrer posarem a debat aquest tema en una sessió en la que participaran:


Jordi Torrents, soci director Collaborabrands

Gema Requena, fundadora - Culture & Trends Strategist en Nethunting 

Marc Lite, partner & strategy director Firma Branding Agency


Places exhaurides

Gràcies per l'interès

Us esperem en properes edicions


Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora


Afegir al calendari 2019-02-2208:30 2019-02-2211:00 Europe/Madrid "Nous comportaments socials i tendències en màrqueting i comunicació pel 2019" Barcelona Josep Espín jespin@colpublirp.com

Lloc

Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107) , Passeig de Gràcia, 107

Ponent

Josep Espín

Etiquetes

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies