COM FER UNA BONA PLANIFICACIÓ EN MITJANS DIGITALS

Pangea (Rambla Catalunya, 23 - entre Diputació i Gran Via)

Aquest esdeveniment ha vençut

Professor: David Lahoz Martín, Lead Product Strategist aTappx,plataforma programàtica per mòbil  & OTT/CTV. Té la seva pròpiaconsultoria on ajuda a les marques i mitjans en la definició de les sevesestratègies de publicitat a mitjans, implementació tàctica de les campanyes ila mesura de l’èxit de les inversions. Amb més de 23 anys d’experiència alsector anteriorment va ser Chief Client Officer a Carat España, Digital MediaDirector a ZenithOptimedia entre d’altres agències.

És professor a The Valley Digital Business School i Foxize School.


Data:  dimecres, 10, d'abril de 2019

Hora:de 14 a 16 h

Lloc: Pangea(Rambla Catalunya, 23 - entre Diputació i Gran Via)

Placeslimitades: 40, per ordre d'inscripció.


Preus: Membres(Col·legiats i afiliats): 20 € - No membres: 50 €


Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora


Afegir al calendari 2019-04-1014:00 2019-04-1016:00 Europe/Madrid COM FER UNA BONA PLANIFICACIÓ EN MITJANS DIGITALS Barcelona Josep Espín jespin@colpublirp.com

Lloc

Pangea (Rambla Catalunya, 23 - entre Diputació i Gran Via) , Rambla de Catalunya, 23

Ponent

Josep Espín

Etiquetes

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Barcelona, 25 de gener de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, l'Asociación Española de Anunciantes (aea) i SCOPEN, de la mà d'Ipsos, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, han presentat aquest matí al Reial Cercle Artístic de Barcelona, els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios Eficacia" en la comunicació comercial.

Modificar cookies