Xarxes socials, d'on venim i cap a on anem?

Online i presencial a EL HUB (c. Pallars, 108)

Aquest esdeveniment ha vençut

Els nous entorns de relació com el Metavers estan canviant el panorama del màrqueting i la comunicació de marques i empreses de serveis, a través dels seus canals digitals, generació de comunitats i potenciació de les xarxes socials. S'obre un nou paradigma i hem d'estar preparats.

En aquest curs farem un repàs de les tendències i dinàmiques principals del paradigma social actual:    

- L’economia de l’atenció al volant, de la foto al vídeo (d’Instagram a TikTok) 

-  L’auge de la creator-economy     

-  L’exili dels usuaris comuns    

- La viralitat, es pot parametritzar?


Curs a càrrec de:

Miquel Castany, Cofundador i director creatiu de  de Creating


Preu:

Persones col·legiades:     20 €

Persones no col·legiades: 50 €


Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora


Afegir al calendari 2022-03-1009:00 2022-03-1011:00 Europe/Madrid Xarxes socials, d'on venim i cap a on anem? Online i presencial a EL HUB (c. Pallars, 108)

Lloc

Online i presencial a EL HUB (c. Pallars, 108)

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies