SPOTS QUE AJUDEN A VENDRE: NECESSITO UN BENCHMARK!

El HUB (Pallars, 108) i online via ZOOM

Aquest esdeveniment ha vençut

A càrrec de Jordi García, Head of Audience Insights a Dentsu


Un dels objectius de la indústria de la comunicació sempre ha estat l'entendre en quina mesura la qualitat d'una peça publicitària (creativitat pròpiament dita) i la quantitat (pressió publicitària i mix de mitjans) alimenten diferents kpi’s de comunicació com el record publicitari. Per a donar més llum a aquesta temàtica hem volgut indagar la relació que existeix entre el nivell de GRP’s acumulats de cada peça, el record publicitari de la mateixa i la valoració de la creativitat. La sessió permet donar resposta a preguntes habituals a partir de benchmarks generats a Dentsu.



Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora


Afegir al calendari 2022-06-2209:30 2022-06-2211:00 Europe/Madrid SPOTS QUE AJUDEN A VENDRE: NECESSITO UN BENCHMARK! El HUB (Pallars, 108) i online via ZOOM

Lloc

El HUB (Pallars, 108) i online via ZOOM

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Barcelona, 25 de gener de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, l'Asociación Española de Anunciantes (aea) i SCOPEN, de la mà d'Ipsos, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, han presentat aquest matí al Reial Cercle Artístic de Barcelona, els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios Eficacia" en la comunicació comercial.

Modificar cookies