Presentació del 2n estudi de perspectives del Màrqueting i la Comunicació

Palau Robert (Pg de Gràcia, 107)

Aquest esdeveniment ha vençut

En el pròxim Mirador Indiscret presentem les conclusions del 2n estudi de perspectives del Màrqueting i la Comunicació a Catalunya que ha elaborat el Col·legi amb Collaborabrands.

Quina és la situació i les perspectives de futur? Quina visió tenen les marques i les agències? Quines són les previsions de recuperació de les inversions?

En aquest Mirador Indiscret donarem resposta a aquestes qüestions i analitzarem els resultats en una sessió moderada per Jordi Torrents, soci director de Collaborabrands i en què comptarem amb Oscar Iniesta, soci director sènior de LLYC; Pere Quintana, Marketing Director Real Estate i Enric Nel·lo, ECD & Co-founder a Full Circle Karma.


Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora


Afegir al calendari 2022-09-2909:00 2022-09-2910:30 Europe/Madrid Presentació del 2n estudi de perspectives del Màrqueting i la Comunicació Palau Robert (Pg de Gràcia, 107)

Lloc

Palau Robert (Pg de Gràcia, 107)

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Barcelona, 25 de gener de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, l'Asociación Española de Anunciantes (aea) i SCOPEN, de la mà d'Ipsos, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, han presentat aquest matí al Reial Cercle Artístic de Barcelona, els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios Eficacia" en la comunicació comercial.

Modificar cookies