Live Commerce; augmentar vendes, crear marca i fidelitzar en un sol espai

Palau Robert (Pg de Gràcia, 107)

Aquest esdeveniment ha vençut

El Live Shopping és potser el format de venda online més disruptiu des de la creació de l'eCommerce i les seves mètriques són contundents: conversions del 30%, engagements del +50% o add to carts 26% superiors als habituals. Sens dubte arriba per quedar-se i així ho indica la gran quantitat de marques que s'hi estan sumant en temps rècord.Però el Live Commerce és un món molt més ampli del que sembla a primera vista. No només genera vendes, també branding o inclús pot servir com a eina d'estudis de mercat. 

Descobreix els seus formats, utilitats, estratègies, softwares i molt més en la propera sessió d'El Mirador Indiscret en què comptarem amb Marc Sorli, Head of LiveShopping a Multiplica; Laura Montoliu, Digital& Communications Manager SVR i Alfredo Ouro, CEO d'Onlive.site.





Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora


Afegir al calendari 2022-05-2609:00 2022-05-2610:30 Europe/Madrid Live Commerce; augmentar vendes, crear marca i fidelitzar en un sol espai Palau Robert (Pg de Gràcia, 107)

Lloc

Palau Robert (Pg de Gràcia, 107)

Etiquetes

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Barcelona, 25 de gener de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, l'Asociación Española de Anunciantes (aea) i SCOPEN, de la mà d'Ipsos, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, han presentat aquest matí al Reial Cercle Artístic de Barcelona, els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios Eficacia" en la comunicació comercial.

Modificar cookies